torsdag, maj 21, 2009

Total have dag

Total produktiv dag siger jeg bare. Eller. Jeg brugte hele Kristihimmelfarts formiddagen foran computeren, indtil K spørger om jeg vil have de jordbær eller ej.

Jordbær, ahh, vi har (havde) en masse jordbær planter foran huset, der hvor firmabilerne holder, der har for mange år siden været en køkkenhave som har fået et læs jord over, så det er kun ukrudt og de hårdføre planter som har "overlevet", deriblandt jordbær planterne, hindbær buske, 2 ribs buske og muligvis en solbærbusk.
Så dem har vi brugt dagen på at grave op og omplante. Total hyggeligt.
K byggede en kasse vi kunne have dem i - dels fordi haven pt, ikke er overskuelig, dels fordi vi ikke vil have at hundene skal ødelægge de fine planter.

Først er der en snes hindbær buske, de er gule siger K. Jeg har aldrig smagt gule hindbær - er de gode? Så er der en masse jordbær planter (vi måtte faktisk smide en del ud da der ikke var plads) Og bagerst ved hegnet 2 ribs og muligvis en solbær busk.
Jeg har sat mig for, at male kassen sort eller hvid når vejret er til det igen.
Og så har vi diskuteret terassen, vi skal have den bygget ud så der er plads til en barnevogn også. Der er knap nok plads til 1 bord og 2 stole som den er nu.

Ingen kommentarer: