onsdag, september 02, 2009

Patchwork tæppe no. 2

Jeg er glad og stolt. Blev færdig med dette tæppe igår, efter jeg fandt det helt rigtige stof til bagsiden, det er ikke et putte tæppe, men til sofaen, kravlegården, haven samt gulvet.
Det er ikke så stort som det første jeg lavede, for her har jeg regnet kanten med i mønstret, hele tæppet er lavet i firkanter i forskellige størrelser - det har været en lang proces at finde ud af hvilket mønster samt farver jeg ønskede.
Det ER jo til pigen, men vil ikke have at det skulle være for puttenutte, balance. Synes absolut at jeg er sluppet godt.

Jeg elsker det allerede.




7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Orv hvor er den rigtig flot. Den er helt unikog personligt. Sejt lavet Stine.. Det må have taget en masse masse timer at lave sådan en. Man synes næsten det vil være synd at bruge den ikk??

Maria

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Jeg glæder mig mest til at få en grund til at have det liggende fremme, bliver så glad af at se på det. Det der har taget længst tid har været at finde ud af hvilke farver jeg ønskede samt mønstret. Det at lave tæppet tog ikke så lang tid som frygtet :)

moar sagde ...

Det er da helt vildt flot Stine...kan godt forstå du er stolt! jeg er også stolt af dig :)

Rikke Seidelin sagde ...

Rigtig flot tæppe! Kan godt forstå at du gerne vil have den i brug - snart!
Gad godt at havde den evne, ligsom du har, til at sy, men må nøjes med nybegynder evnen til at skrikke/hækle.

Helena Gade sagde ...

Må lige sige (eller advare!) dig noget - hvis jeg blir gravid eller adopterer en unge, får du en lang liste med ting du må gerne lave til Helena&Jakob-ungen

SIlja sagde ...

Jeg er helt misundeligt!! Gad godt bestille sådan magen til denne hos dig, når jeg engang får børn! :-D Skid flot arbejdet, Stine!

Darling L sagde ...

Wauw - smukt smukt smukt!!!