fredag, maj 20, 2011

Hørt på posthuset

Jeg ventede på en pakke som skulle komme, men af en eller anden årsag fik jeg ikke nogen pakkebesked fra posthuset, så jeg tog derhen for at efterlyse den, heldigvis var den sendt som pakke og der var så et pakkenummer på den, på hjemmesiden stod der at den lå på posthuset.
Så langt så godt...

Jeg havde fået en kopi af pakkenummeret over mail, så det var en nem sag bare at gå på nettet via iPhone og vise dem den - men nåede slet ikke så langt. For postdamen vidste præcis hvilken pakke det drejede sig om, hun undrede sig nemlig over at jeg ikke havde været forbi og hentet den (den har ligget der i snart 14 dage)...

Tænk at komme så tit forbi at de ligefrem venter på at man skal komme forbi og hente pakker.... Det ER ingen hemmelighed at jeg bruger posthuset meget, og så bor jeg i en lille by. Men jah :-D

Ingen kommentarer: