lørdag, juni 11, 2011

Jeg har været på sy date...

... med 9 andre kreative kvinder i dag, nogen er også på blogland, andre er bekendtskaber andetsteds fra.
Intensionen var at sy børnetøj sammen, lade os blive inspireret og få finpudser syevnerne (og spise kage).

Jeg har glædet mig lææænge til idag, et kærkommen pause fra bøgerne og huset (og Vigga), rart at komme lidt ud et sted som ikke skolen og møde nye mennesker. Havde forberedt mig hvad jeg ville sy og klippet en smule hjemmefra + taget stof og mønster til hvis der var ekstra tid - tid blev der ikke af. Men nøj det var hyggeligt, glæder mig allerede til næste gang!

Jeg blev ikke 100% færdig med noget, men næsten, mangler bare noget bånd og navneskilte og så er der nogle stopper som drillede mig helt vildt... men, som bekendt, så skal jeg til eksamen i socialrådgivning og socialt arbejde på onsdag, det er en relativ stor og vigtig eksamen. Og jeg var kun en smule nervøs, indtil jeg opdagede at mandag er en helligdag!
Typisk.

Der kommer billeder af det hele når jeg er på den anden side af onsdag formiddag ;)

1 kommentar:

BlomsterBørn sagde ...

Det var super skønt ENDELIG at hilse på dig .-* Glæder mig til næste sydate :D