søndag, december 11, 2011

Decemberen som forsvandt

... næsten, den er jo ikke helt væk endnu. Men for mig er den nok forsvundet lidt, jeg er slet ikke i julestemning. Jeg har dog bagt julekager (jødekager og senere idag blir det til en omgang vaniliekranse) OG så har jeg overstået alle julegaver.

Det er den der bachelor som er skyld i det, vil gerne beklage på forhånd til alle de aftaler jeg har meldt afbud til - eller mangel på svar på sms. Jeg vil gerne, men mit hovede kan ikke rumme det hele, vi skal aflevere om små 10 dage. Glæder mig til efterfølgende 14 dages juleferie og så er det oplæsning til eksamen og SÅ skulle jeg gerne være færdig med skolebænken. f o r e v e r.




Min søde mor har givet mig en adventsgave. Lille Kähler juletræsvase, den er SÅ fin, nu mangler jeg bare de andre 3. :D

1 kommentar:

Mor sagde ...

Hvorfor lærer du hende at hun skal bruge ansigtet til at rulle småkager ud ???? :D