tirsdag, april 24, 2012

Nyt legetøj må der til

Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg elsker børnepenge, især hvis man får for 2 børn under 3 år (til jer som ikke ved, hvor meget det er, så får man ca. 4300 kr. pr. barn under 3 år). Med børnepengene kan jeg tillade mig at gå lidt amok i ting til pigerne - som der ellers ikke helt vil være råd til.
Vi har købt sten til en ny terasse til sommer (det bliver SÅ fedt!) så jeg gik lidt amok i udendørs legetøj til Vigga.
Blomsterpresser

Forstørrelsesglas

Insektboks

Insektnet
Små opbevaringsglas til insekter
Lille insektboks med 2 vejs lup

Hoppehund

Lille planteske og rive

Billedlotteri


 Og så faldt jeg over disse ting, som er geniale til kalendergaver.


Lille kagerulle


Stempler med dyr (der er 10 stk i en pakke)


Så har jeg sendt K på jagt efter en lille metal trillebør og diverse børne haveredskaber - han kommer tit i diverse byggemarkeder, så det satser jeg på han finder snart...

1 kommentar:

mor sagde ...

Sikke mange skønne ting :) nu må Klaus se at få lagt teressen så hun kan komme ud og lege ;)