onsdag, december 05, 2012

De to J'er - jul og jobsøgning

For nogle uger siden fik jeg pludselig lyst til at kigge på ledige jobs. Fik kriller i maven af alle de stillinger som jeg mægtig gerne ville have.
Skønne veninder hjalp mig med at opdatere mit 6 år lange uopdaterede CV (er i klar over, hvor meget frivilligt arbejde man kan nå på 6 år?) og jeg fik skrevet og sendt et par ansøgninger - der var et job som jeg virkelig gerne ville have, men har ingen arbejds erfaring inden for socialrådgivning og har været temmelig meget på barsel, så var lidt bop bop...
Men 2 dage efter jeg sendte ansøgning, blev jeg ringet op og indkaldt til jobsamtale?!

Jeg fik dog ikke jobbet, men det har givet god selvtillid og et indblik i at jeg har gemt "Stine" væk i meget lang tid. Alt for længe. Vil næsten påstå at hun har været gemt lidt væk siden Vigga kom til verden - den skoleperiode jeg har haft efterfølgende er forgået på automatpilot og jeg har ikke lavet noget udover skolen og Vigga.

NU skal det være, jeg sender et par ansøgninger afsted om ugen, nogle til jobs som man kan "nøjes" med, og andre til jobs som jeg rigtig gerne vil have.

Midt i det hele kom julen, og i år ved Vigga præcis hvad julen går ud på... ;)

Pakkekalenderen i år
Er langt fra færdigt med dette

Kalenderdekorationen
Ingen advent dekoration i år

Når man får Hello Kitty kageudstikkere bliver
 ældsten nødt til at lave Hello Kitty jødekager

1 kommentar:

Mor sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud... er helt ærgelig over der ikke hænger pakkekalender hos mig :D - jeg ku jo lave en til mig selv... Jeg må snart komme op til jer og mærke julestemningen :)