mandag, april 15, 2013

Instagram billeder fra Sverige turen

Vi havde en rigtig hyggelig tur til Stockholm, men jeg glemte at få taget billeder. Lige på det punkt er det nok nemmere med børn, at huske og tage 1 million billeder hver dag.

Men jeg tog lidt med Instagram...
Første billede er Minttu, som er et peppermint drik - minder mig om mine unge dage. Fik det desværre ikke drukket, de havde kun store flasker.

Næste billede er drikkevarer K og jeg købte til aften hygge på hotellet (+ 1 kg slik og chips).
I den forbindelse kan jeg så sige at Absolute vodka med pære smag, IKKE smager godt!!

Sidste billede viser smøreost på tube. Nok mest til min lillebror, som sagde at tuber er svenskerne meget glade for ;)
Mine køb til Vigga. Så fint synes jeg. Total nostalgi for mig, Vigga ved dog ikke helt hvem det er og K troede at det var Rasmus Klump (!?).
Isolde fik intet, hun mangler ikke så meget andet end sommertøj, og jeg købte bare jeans og sko til mig selv - ikke noget vildt.

Mine smukke piger blev passet af mormor. Det var gået så fint, gensynsglæden var dog størst hos Isolde ;)

Ekstra billede - jeg har igår og idag klippet og syet sommerkjoler til pigerne (og en venindes 2 piger) af dette stof. Synes at det er så skønt og emmer af sommer og æbleblomster i vinden. Mmm.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Lyder dejligt med en kæreste tur

mor sagde ...

Det er de smukkeste piger og de dejligste i har og de var så søde at passe. Fine ting du havde med hjem og jeg kan ihvertfald godt huske Bamse :D