mandag, marts 09, 2009

En phantastisk oplevelse

... så The Phantom of the Operá igår. I Det ny Teater på Vesterbro - tak søde mormor!
En absolut storslået musical!



Scenografien var helt fantastisk, jeg måbede hver gang de skiftede scene. Favorit scenen var maskeraden, hvor samtlige skuespillere var iklædt farverige og glitrende kostumer, nogen med masker andre med fjer, bånd og alle glitrede om kap med hinanden mens de sang.
Der var heldigvis teleslynge i salen, købte et teaterprogram og med mor og K ved mine sider gik jeg ikke glip af så meget. Selvom jeg ikke kendte historien, kunne jeg sagtens fange handlingen - dog ikke ordene.


Det er anden gang jeg er i teateret, altså professionelt teater, og absolut ikke sidste gang.
Forestillingen varede 2 timer og 40 min med en 20 mins. pause, så det er en god ide at bruge en weekend på det.

Forestillingen har min absolutte anbefaling. Og til jer der ikke er "teater typerne", så læs en bog om den gribende historie.

Ingen kommentarer: