torsdag, oktober 08, 2009

At få tiden til at gå...

...er ikke et problem med et stk. 16 dage gammel pigebarn.
Den ER god nok at det kan være svært at nå i bad, lige at lægge en vask over, få noget mad og ikke mindst støvsuge. Sidst nævnte har jeg ikke kunne praktistere endnu.
Jeg har tilbragt mange mange dage i huset, både under graviditeten fordi jeg var tung og ville ikke risikere at få bækkenløsning, og i dagene efter jeg fødte, mest fordi verdenen uden for var skræmmende.
Men nu skulle det være, ud og trille barnevogn. Nøøj, hvor barnevognen triller godt!

Og så får man altid lige et tillykke eller to på vejen, mest fordi "alle" i denne bydel kender K og ved at jeg samt indholdet tilhører ham. Jeg kender ikke et øje.
Provinsbyen er heldigvis god og hyggelig at gå ture i, tæt på vand og masser af landskab, på en blæsedag kan man virkelig få blæst hjernen igennem.

Lidt stemnings billeder af vogn og indhold.

2 kommentarer:

Silja sagde ...

Ser da hygsomt ud og helt sikkert skønt at få endelig den friske luft med en rask gåtur ude i den fri efter mange dage indendørs sammen med et lyserød væsen ;-)
Glæder mig til at se jer snart igen!

Mor/Mormor sagde ...

,,,det kan godt være du ikke syntes du når så meget til gengæld ser det ud til du nyder det du når :) altså Vigga vind og vejr :)