torsdag, februar 18, 2010

Jeg har også...

... været på genbrugsjagt idag, uden Vigga, så jeg havde god alene tid. Jeg kom forbi 3 butikker, og gravede rigtig godt - fandt noget super lækkert. Æble bånd, stof med hjerter (perfekt til jul), lille broderi og stof.

2 sæt sengetøj i junior størrelse med hhv. bamse og disney babyer. 2 duge og stof.
Forskellige sengetøj og gardiner, det er svært at fange farverne med blitzen,
men det er super smukt.

Det meste stof kommer på min blogshop i aften eller imorgen - håber at der er nogen som er med på en ny omgang change away ;)

6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Normalt er jeg ikke særlig interesseret i stof, men der kom totalt nostalgi trip ved at se det der Disney stof. Min søster havde det nemlig som dynebetræk - for 20 år siden :-D

Maria G sagde ...

Ai Stine, det er da noget lækkert stof du har fundet.. er misundelig :o)Det gule og blå stof er lækkert. Bliver rigtig spændende at se hvad du skal lave ud af dem :o)

Bournonville sagde ...

det er så fint det med bamse. hvis du nogen sinde vil bytte lidt er jeg klar :)

ellers vildt lækre ting du har fundet.

Vh. Sara

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Det jeg bytter med ligger jeg i blogshoppen... skal lige bruge aftenen på at stryge og lægge orden på det :)

Bournonville sagde ...

jeg har lige lavet et indlæg hos mig med stof jeg ønsker at bytte.

Sara

Bournonville sagde ...

hej Stine. du kan tro jeg er glad for bamse og kylling sættet. kan se jeg faktisk har haft sådan et sæt da jeg var mindre. jeg var dengang stor baamse fan og må indrømme jeg kan stadig falde i staver over at se det:) så jeg er rigtig rigtig glad for vore chance away. håber også du har modtaget din pakke.

Kh. sara