søndag, november 28, 2010

Så juler vi

... det er nok mest mig. K har været/er stadig i Tyskland til bil show.
Nå men jeg har haft svigerinden + co. og svigermor herover til klippeklistre hygge, det var virkelig hyggeligt. Vi lavede alle sammen julekort, inspireret af Karlssons, nedenstående er dem jeg fik lavet - nåede ikke at få billeder af de andres.


Og så er jeg blevet færdig med et tilfredsstillende antal perlesnefnug (13 stk + nogle som ikke er flashværdige), jeg har hængt dem op som en "snestorm" over spisebordet.
Det var iøvrigt svigerinden som fik ideen til at bruge uroen - smart!



Oooog her til formiddag har jeg julet til Vigga.

3 kommentarer:

Klejs sagde ...

Alt det på en søndag? Stine dog! :) Men du er f.. også så kreativ. Har faktisk gemt en par pringles dåser som jeg vil tapetere og bruges som lamper.

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Neeej, Elisa dog. På en lørdag ;)
Ej, snefnugene har jeg lavet over lang tid, men idag sat dem op.
Julekortene har jeg lavet igår eftermiddag, hagesmækkene i dag, mens Vigga sov... og pringles dåserne er blevet til efter Vigga blev puttet.

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Men glæder mig virkelig til at se din lampe ide!