torsdag, december 09, 2010

Jeg er lige her - og så alligevel ikke helt

Jeg sidder ved computeren hver dag, kigger med på diverse blogs så tit jeg nu får tid til det, men i de sidste par uger - og (desværre) også de næste uger, sidder jeg med næsen begravet i bøgerne. For jeg skal nemlig op til TO eksaminer i januar, og der skal afleveres en gruppe synopsis i begge fag. Og så lige henover julen, puha.

Vi har i dag sat punktum ved den ene synopsis, den skal først afleveres om 1½ uge, men vi har aftalt at vi gerne vil sætte punktum ved begge opgaver inden julen så vi ikke behøver at mødes i juleferien - det kunne være rart, også fordi Viggas vs har lukket.

Det skal bare overståes og jeg skal helst bestå begge eksaminer, men det er bare som om det jeg læser ikke sidder fast?! Er det forsent at bruge ammehjernen?

Ingen kommentarer: