mandag, januar 03, 2011

2011 mål

Jeg kommer nok ikke uden om dette indlæg..

- Begynder at løbe regelmæssigt igen
Det er gået lidt (meget i stå), men jeg har fået løbebukser og sokker i julegave så jeg er så klar (og smart)!

- Sy mindst 3 stk. beklædning til mig selv
Vigga drukner lidt i hjemmekreeret tøj, men det gør jeg langt fra... opsedasse.

- Vi kommer på ferie sammen som familie
Helst et sted i Norden eller Europa og længere tid end en weekend.

- Måske får sat lejligheden til salg, men det afhænger lidt af markedet.

- Og så var der lige den der bil, men jeg nærer ingen forhåbninger i år!

- Lille og forsigtigt mål: min vægt kommer under 70 kg (sådan, nu har jeg hermed offentliggjort min vægt for millioner af mennesker)

Godt nytår - og kryds nu fingre for mig imorgen (tirsdag d. 4 jan.) kl. 9.40!

2 kommentarer:

63 grader nord sagde ...

Godt nytt bloggår til deg! Og masse lykkønskninger for morgendagen!

:0)

Klejs sagde ...

Godt nytår og masser af krydsende fingrer i morgen.