tirsdag, januar 04, 2011

Så er udsalgs jagten gået ind

Jeg elsker at shoppe. Udsalg er endnu bedre (og håber ikke at K læser med her, haha).

Sidste år havde jeg virkelig held med at finde en fin Reima flyverdragt til en slik (350 kr. inkl. fragt), som Vigga passer perfekt denne sæson, dog ved jeg ikke om den passer helt til april hvor der kan forekomme sne. Men så har jeg heldigvis anoraksættet som hun sagens kan passe hele foråret også, så må det gå med en trøje under.

I slutningen af december gik jagten ind på at finde en Reima til næste vinter, jer som ikke ved det, koster god flyverdragt mellem 800 - 1100 kr. Og dertil støvler, hue, vanter og en vinterjakke = omkring 2000 kr for een vinter sæson. GISP!
Men igen i år var jeg super heldig at finde en ubrugt Reima fra denne sæson på Trendsales til 420 kr. inkl. fragt.

Og i samme udsalgsvending vil jeg vise hvilke køb jeg har gjort til Vigga, jeg havde lavet en liste med, hvad hun skal have til næste vinter (flyverdragt+jakke), hvad jeg SKULLE have (dukkehusblusen) og hvad der muligvis kunne være interessant at finde til billigere penge (overgangssko).
Vil lige gøre opmærksom (måske mest til K) at noget af det først bliver betalt når der kommer børnepenge, så min konto står ikke i minus efter alt det tøj ;) og så har jeg også købt enkelte ting i december.
Lilla Reima flyverdragt til næste vinter, 370 kr
Trendsales (50 kr fragt) Overgangssko fra POM POM til foråret, 314 kr
Hoppeloppe (29 kr fragt)
Bukser i næste størrelse, POMPdeLUX, 69 kr
POMPdeLUX (købte dem da der var fri fragt, normalt 65 kr)
Vinterjakke fra MOLO til næste vinter, 480 kr
Olgas oldebørn (50 kr fragt)
Elefanthue fra Mini a ture til næste vinter, 149 kr
Olgas oldebørn (50 kr fragt)
MOLO bluse (penge fra julegave, koster 149 kr)
Olgas oldebørn (50 kr fragt)
Bluse fra Liandlo, 90 kr
Shop2kids (lokal butik, ellers 35 kr i fragt)

Bluse fra Liandlo, ca. 160 kr

Nordic kids (43 kr fragt fra England)
Basisbluse fra Wheat, 35 kr
Den lille kuffert (fri fragt)
Berberbukser fra Wheat, 50 kr
Den lille kuffert (fri fragt)
Og nu mangler frøkenen ikke noget lige pt - jeg har nemlig også købt en masse forårs stof, men det kommer en anden god gang!

3 kommentarer:

Belinda sagde ...

Hold da op! Jeg føler ikke jeg kan købe så lang tid frem, da jeg ikke aner hvor stor Eliott er til den tid og sko vil jeg gerne have han prøver hos en skohandler så vi kan vejledes da jeg ikke aner hvad str han skal bruge til hans overgangssko.
Men du har da sparet rigtig mange penge :)

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Det er også lidt et sats med overtøjet, men det gik godt sidste år. Skoene har jeg prøvet på hende før, så jeg ved at den model passer, har bare lagt et nummer oveni hendes vinterstøvler, så håber jeg at de passer om 1-2 mdr :)

Mor sagde ...

Hvor blir´hun altså fin ;)