torsdag, februar 17, 2011

The return of...

...mig. Puha, vi har været hårdt ramt af sygdom i min (!) ferie, både Vigga har været syg i lang tid og så bukkede jeg under. Havde ellers en masse planer men de blev skudt lidt i sænk.
Det gik super godt med mit løb, fik løbet stort set hver dag (min vægt kom ned på 68,1 kg!), men efter sygdom og bidende blæst skal jeg have startet op igen igen...

Jeg skal også have indhentet en del små ting (kan også se at min baggrund er forsvundet, det ser jeg på når jeg får tid). Er bl.a. gået i gang med en give away, synes at jeg ville fejre eksamen, ferien og at Vigga har fået en ny og bedre vuggestueplads fra maj, men er ikke blevet helt færdig endnu, men den kommer!

TILFØJET: jeg har leget lidt med baggrundsskabeloner, er fint tilfreds som det er nu. Der kommer nok et par ændringer hen ad vejen, lige nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg laver billeder + indlægene større, for det ser lidt småt ud.


Jeg er ved at være rigtig træt af vinteren, træt af at det skal være så koldt. Så jeg har lavet sommernederdele, den pinke er til en gave og den turkise til Vigga.
Stoffet er rester fra alle mulige steder, jeg har ikke brugt et mønster men forsøgt mig frem.

Ingen kommentarer: