fredag, februar 17, 2012

Forleden dag da jeg syede puder

... da jeg ventede på nyt fra en veninde som var blevet sat i gang til at føde, blev jeg nødt til at være produktiv og lave et eller andet. Tjekkede mobilen hvert 10. minut og var ved at blive lidt bims...Så jeg lavede 9 (NI!) puder den dag, 4 af dem til vores sofa.

Jeg har haft stoffet og ideen liggende i laaaang tid, men af en eller anden årsag er jeg ikke kommet videre.
Fotostoffet er fra Stof&Stil, bagsiden er mellembrun lagenlærred. De andre er brunt babyfløjl med "skind" pippingkanter og knapper betrukket med "skind".


4 kommentarer:

Belinda sagde ...

Sikke fine de er. Hvor har du stoffet med dyrerne fra?

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

De er købt i Stof&Stil 39,95 kr pr. "foto".

Louise sagde ...

Superfede puder! Hvordan er det man syer de der store knapper i? Og hvor får man læder pipping?

Mor sagde ...

Flotte flotte :) ærgeligt der er så længe til min fødselsdag :D sådan en brun en ville også passe til min hjort ;)