tirsdag, september 25, 2012

Jeg elsker lister!

Jeg har lister alle vegne, i min iPhone, der er nogle gooode listefunktioner. Lister giver mig ro og overblik, har lister for alt muligt... Dagens gøremål, klippeplaner, lister for indkøb i Stof&Stil, huskelister, og der er endda også julegave lister. Lister er godt!

Nogle af listerne har jeg plottet herind i højre side, lister over hvad jeg skal (vil) sy, klippe og male.
Listen over hvad der skal klippes/sys er meget længere, men jeg mangler lidt stof (alm. bomuldslærred og fløjl), som skal indkøbes - ellers kan jeg jo ikke klippe ;)
Vigga har også ytret nogle ønsker, så før det bliver til en reelt klippe-plan, skal der tjekkes om der er stof nok.

2 kommentarer:

Belinda sagde ...

Jeg er også bare helt vild med lister. Både på papir, excel eller på min mobil. Jeg kan lave lister om ALT ;-)

Unknown sagde ...

Hvor er det dejligt at høre! Jeg vil altså gerne sy, klippe-klistre, male.. Lad os finde en dag!
Lister er godt. Rigtig godt!