fredag, oktober 05, 2012

En sød gave ide med sukkerblomster

Til Viggas fødselsdag i børnehaven, lavede jeg cupcakes med en sukkerblomst på toppen, og der var RIGTIG mange blomster til overs. Selvom de kan holde i flere måneder, er det begrænset hvor mange jeg selv får brugt...
 
Kagerne til børnehaven.
Opskrift på både kager og blomster er fra Julias bog,
som jeg iøvrigt varmt anbefaler!
 
Jeg manglede en ekstra gave til en venindes fødselsdag, og fandt på dette
(ideen er ret brugt, men JEG har aldrig gjort det før)

4 kommentarer:

Klejs sagde ...

Gode ideer kan tåle gentagelser...

Unknown sagde ...

Det ser rigtig fint ud, synes jeg. :-D jeg glæder mig mere og mere til min egen fødselsdag! Hihi..
Du er så kreativ! :) Ganske inspirerende.

Unknown sagde ...

Neeejj hvor er de fine! Sikke en (sukker)sød gave :-D
Jeg glæder mig jo helt til det bliver min fødselsdag. Hihi..
Du er virkelig kreativ - ganske inspirerende!!

Silja sagde ...

I like it! Nej I love that idea! Det er jo en genial gave! Jeg vil blive enorm glad og nyde de fine kager med de superfine topping! <3