lørdag, juni 01, 2013

Kunsten at sy en body

Nogle gange skal man forny sig, bodyer har været en af de ting jeg ikke gad. Mest pga. ribkanten rundt, det er svært at få rib pænt på den måde.
Men nu er det sommer og alt ting, yndlingsbodyen er fra Molo, købt i dyre domme (Molo er virkelig dyrt, jeg forstår det  virkelig ikke?!).

Googlede på bodyer og faldt over denne blog, og tænkte at jeg måtte prøve.
 
Resultatet er blevet SÅ fint, at jeg lavede hurtigt 2 bodyer.
Forudser flere i fremtiden, de kan bruges som undertøj til efteråret.



Prøve modellen, som blev vellykket.
Stoffet er købt på Trendsales.



Jeg prøvede med både 3 og 2 knapper forneden, og begge løsninger er lige gode.
Så fremover bliver det 2 knapper, for at spare lidt :)


Stof er fra stof&stil.
Den farvede knap er købt på Etsy for længe siden, husker ikke navnet længere.
 
 

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor fedt... og sikke fine resultater.

Bianca sagde ...

Lækker tøs!

Mor sagde ...

Hvor er de gode og en ny model in spe ;)

Pernille sagde ...

De er SÅ fine - du er en knag til at sy! Og hvor er hun bare skøn....... <3