lørdag, juni 29, 2013

Jeg er bare så glad!

Mit vikariat er blevet forlænget med et helt år!
Jeg har indtil nu arbejdet i et barselsvikariat, som handicaprådgiver for børn mellem 0-18 år, mit vikariat udløber ultimo august, men jeg er slet ikke færdig med at arbejde inden for det område, så har været lidt trist over at skulle stoppe snart, lige præcis de stillinger hænger ikke på træerne.
Men, men, heldigvis er en af mine kollegaer blevet gravid, og går på barsel i oktober - så nu skal jeg blive. Wee.

Er SÅ glad for det, er ved at falde ind i kollegagruppen, kende rutinerne, principperne og vores standarder for bevillinger, og ikke mindst familierne som jeg har tæt kontakt med.
Synes at det er et stort privilegium at få "lov" til, at hjælpe familierne med de vanskeligheder de kan have if. m. at have et handicappet barn.

Et helt år til, fantastisk.
Og prikken over i'et - jeg har sommerferie, fra nu af og 2 uger frem. Det skal bare nyyyydes.

1 kommentar:

Silja sagde ...

Jeg har sagt en gang, men STORT TILLYKKE med et år mere på pinden! Det er så dejligt, at du ved hvad du skal i de næste mange måneder og nu kan nyde ferien med nul spekulationer og god samvittighed!
Du har sørme været flittig med sysleri og hidtil brugt din ferie på lækre og hyggelige projekter! Dejligt! <3