tirsdag, juli 02, 2013

De seneste hjemmekreerede gaver

Vi er i en seriøs gave tid nu (sådan er det vist altid forår/sommer). Her er hvad jeg har lavet i de seneste måneder.

Babydynebetræk til min fætters dreng - forventet ankomst om 10 dage.
Stoffet er fra stof&stil.

Body til min venindes dreng, som skal være storebror til jul!
Stoffet er fra Malika-Rosa (virkelig lækker kvalitet!)

Hagesmække til en dåbsgave.
Stof er fra hist und pist.


 
Pude til en 50 års fødselsdag.
Det hele er vintage stof, undtagen det lyseblå med prikker (fra Etsy).
 
 
I går var jeg (og Isolde) en tur forbi Stof&stil efter forsyninger til de næste par måneders gaver, byder bl.a. på en bunke fødselsdage (6 stk. inkl. min egen) og så 2 stk. barselsgaver. 

1 kommentar:

Mor sagde ...

Sikke mange fine ting du har fået lavet