mandag, juli 26, 2010

Vuggestue start og cykeltur

Så tror jeg nok at vi er ved at være klar, altså med de praktiske ting til vuggestue start, som finder sted på mandag, d. 2. august. Om EN uge!

Psykisk er jeg vist ikke klar til at overlade Vigga til vidt fremmede mennesker, men andre har gjort det før mig og overlevet så mon ikke at jeg somehow og someday kommer over det...
Der er heller ikke så længe til jeg skal starte på studiet igen og jeg kan mærke på Vigga, at hun bliver helt i hopla når hun er blandt andre børn, så det er sikkert en god ide at hun starter lige om snart.

Jeg har også en del ting som jeg gerne vil have af hånden inden jeg starter på studiet igen, bl.a. at få syet nogle større ting som skal bruges hen ad efteråret.
Og så er der en eller anden (irriterende) fornuftig stemme som siger til mig, at jeg nok må læse en smule på socialrådgiver stoffet og tjekke mine jura opdateringer så jeg er helt ajour når jeg starter igen. 14 måneders barsel + 5 måneders praktik har gjort sit på den teoretiske kunne. Det hele har drejet som om baby, bleer, amning, mad, sove...bad, bleer, amning... og så videre...

Idag har K og jeg købt en cykelhjelm til Vigga samt andre småting, så min cykel kunne blive helt klar til at blive brugt igen efter 1 års pause.
Vi var ude på en prøvetur både K og jeg, og hun grinede hele vejen, så jeg forventer ikke at der kommer problemer på den front :)

Ingen kommentarer: