torsdag, august 05, 2010

En lille og hurtig fleece trøje

Var det nu ikke, men den har kostet mig maks 10 kr at lave, så det er vel ok?
Jeg synes at vi manglede en trøje, som gerne må blive beskidt og kan tåle lidt vind og vejr i vuggestuen, samt bruges når vi cykler til og fra vuggeren, i stedet for min fine strik.

Vi købte først en billig trøje i H&M, men jeg synes at den var grim og har siden hen returneret den, igår fik jeg noget lilla fleece forærende af en fra min mødregruppe (det er så fantastisk at have en syentusiast som en selv i mødregruppen, og hun har endda en stofsamling for 4 børn!) stoffet på ærmerne er fra den vundne giveaway hos Tusindfryd. Der er en hægte på bagsiden og 2 pynte knapper på forsiden (jeg er vild med knapper!), den er kantet med rib, det er ikke blevet så pænt, men det skulle jo bare være en hurtig fleece så jeg har ladet det være. Modellen er fra EG bogen.

Billedet er taget på Vigga og min aftentur hen til en legeplads ved havnen, der kan I også se hendes nye sko. Jeg har rynket ærmerne og sat knapper i efterfølgende, for jeg synes at den blev lidt for åben hist og her :)

2 kommentarer:

Bianca sagde ...

Jamen så er det godt at du lavede den selv. Det er altså fedt! Og Vigga ser bare så kært ud! Fine sko. :)

Klejs sagde ...

Hun ser nu da meget sød ud i den fleece.