fredag, august 20, 2010

Endeligt nyt stof

i Stof&Stil, som er min nærmeste stof pusher, har bare ventet med længsel på deres efterårs katalog og NU er det på gaden!

Jeg har luret i den online version, og NØJ der er meget fint, de har virkelig ladet sig inspireret af retrofeberen og lavet nogle fine designs. Jeg overvejer lidt en lille tur derind for at se nærmere på det i næste uge - inden jeg starter i skole igen.


Og til noget lidt andet - der er ret stille her på bloggen lige for tiden, men jeg har lynende travlt, vi har alle 3 været en tur til Malmø (billeder følger), holdt fødselsdag for familien, Vigga er blevet syg og er stadig det, jeg forbereder mig et stort loppemarked imorgen i København og så pusler jeg lidt med at åbne en lille shop ;)
Men jeg vender snart tilbage!

Ingen kommentarer: