søndag, oktober 31, 2010

Halloween og lidt julesnak

Vi fejrer ikke Halloween, er det egentligt noget man fejrer? Nå, men det er FOR amerikansk siger K - jeg siger bare at det er hyggeligt, men jeg elsker også hygge og griber alle chancer for at hygge og bage en kage... :-D

Halloween er ingen undtagelse og jeg har i skrivende stund en græskartærte i ovnen - har vist aldrig købt og udhulet et græskar før OG bagt/smagt en græskartærte. Græskar'et er ikke blevet så fantastisk, men det lyser virkelig smukt i mørke (og ja, det står indendørs, for vi kan ikke se det, hvis det skulle stå uden for...jo).
Vi (Vigga og jeg) skal over til svigerinden og co om ikke så længe, K kommer når han får fri fra arbejde - det er da god søndags hygge.

Noget der rimer på hygge er julen, jeg er begyndt at tænke lidt på julepynt, vi har ikke særlig meget (og det vi har er ikke så pænt at se på). Jeg har kigget i gemmerne efter julet stof og købt en smule (kun små stykker med snemænd, grantræ, hjerter og julemotiver!), nu skal jeg så bare lige overveje hvordan jeg bl.a. får lavet disse blomster, jeg vil have sådan nogle hængende på træet. Nå!
Jeg pønser også på en julekjole til Vigga (stof med juleblomster på), men jeg ser helst at hun lærer at gå inden, for det er lidt dumt at kravle med en kjole på...

Rigtig god søndag

Ingen kommentarer: