mandag, januar 02, 2012

Hej til dig 2012

Godt nytår i blogland :)

Jeg sidder i skrivende stund (måske ikke lige NU, men I ved hvad jeg mener ;)) og læser til mit forsvar af min bachelor, eksamens datoen nærmer sig hastigt. Jeg glæder mig rigtig rigtig meget til den er passeret og jeg er færdig uddannet.
Min mave, tankerne om endnu en baby og redebyggeri, samt indretningen af huset (så vi alle 4 kan være her) begynder at fylde rigtig meget nu hvor der er knap 10 uger til termin.
Jeg har end ikke kigget på Viggas baby tøj endnu eller dannet et overblik over hvad vi mangler, og så er der en bunke kreative ting som jeg gerne vil have syet/lavet inden - bl.a. den der fantastiske lift (og nu kommer jeg i tanke om, at jeg har glemt at vise jer billeder af det indkøbte stof).

Jeg skrev i januar 2011 en række mål for året:
- Begynder at løbe regelmæssigt igenDet er gået lidt (meget i stå), men jeg har fået løbebukser og sokker i julegave så jeg er så klar (og smart)!
Jeg kom ud og løbe igen, løb faktisk helt frem til starten af graviditeten (starten af juli) hvor jeg begyndte at bløde efter løb, så siden da er løbeskoene lagt på hylde.
- Sy mindst 3 stk. beklædning til mig selvVigga drukner lidt i hjemmekreeret tøj, men det gør jeg langt fra... opsedasse.
Det tror jeg nok at jeg gjorde, sommerbukser (jeg har syet et par magentil, som jeg ikke kan finde et indlæg af, så det har I nok ikke set), nederdelen, og så har jeg syet en tunika til den gravide mave, den var dog alt alt for stor til mig, så ville ikke lægge billede ud - men den passer fint nu, så skal vist tage mig lidt sammen ;)
Så blev jeg ikke helt færdig med denne kjole, der mangler stadig skråbånd (som er indkøbt) men jeg kan af gode grunde ikke passe kjolen, måske kan jeg bruge den til lillesøsters navngivningsfest.

- Vi kommer på ferie sammen som familie
Helst et sted i Norden eller Europa og længere tid end en weekend.
Vi kom afsted på sommerhustur til Bornholm og havde en rigtig hyggelig tur med min familie.
- Måske får sat lejligheden til salg, men det afhænger lidt af markedet.
Den ER faktisk sat til salg, men salget går skidt :(

- Og så var der lige den der bil, men jeg nærer ingen forhåbninger i år!
Ingen bil, men vi har fået en bedre deleordnings aftale med svigernes bil.

- Lille og forsigtigt mål: min vægt kommer under 70 kg (sådan, nu har jeg hermed offentliggjort min vægt for millioner af mennesker)
Det gjorde den ;)

Ingen kommentarer: