onsdag, februar 13, 2013

Bum så starter arbejdslivet

Jeg har søgt lidt stille og roligt siden sidst i November (holdt pause over julen ;)) og startede her efter nytåret, har været til 3 jobsamtaler i alt. Og efter den sidste samtale, fik jeg en besked om at de gerne ville tilbyde mig stillingen. Bum.
Så er der arbejde, så begynder alvoren med hverdag, hente og bringe unger, madlavning, ulvetime og sparsom tid med ungerne... puha, må indrømme at jeg ikke er sikker på om jeg er klar til det, men det bliver man forhåbentligt. For jeg starter på mandag (bum!).

Så nu er jeg blevet børnehandicap rådgiver, det er lidt sejt. Jeg er faktisk lidt stolt af mig selv, for det er lige præcis det område jeg rigtig gerne ville arbejde med, børn og handicap er en af de ting jeg ved mest om, altså ikke børnene og deres handicap, men hvilken hjælp de kan få.
Bagsiden er så at det kun er et vikariat jeg har fået, men erfaringen er guld værd.

Og nu er der tilføjet en nu etiket; "arbejde" - hvor lyder det voksent ;)

Ingen kommentarer: