torsdag, februar 14, 2013

Fleece trøjer og en bluse med sløjfe - forår 2013

Jeg har syet en fleece til mig selv, den var super hurtig at lave. Dog er modellen ikke så god, jeg har syet den efter et sweatshirt mønster fra Stof&Stil, men ribkanten for neden er alt for stram til min smag og så er den for bred.
Pt. bliver den brugt til hjemmebrug - overvejer lidt at lave en ny.
 



Ud af resterne har Isolde fået en fleece, samme model som den jeg lavede til Vigga i tidernes morgen, den er tilgengæld blevet rigtig god og forårs agtig.
Modellen er fra Elsebeth Gynther. Fleece, knapper og stof til skråbånd (som jeg selv har lavet) er fra S&S.


Jeg har forsøgt at lave en bluse til Vigga, den er også blevet god. Inspireret af dem jeg købte fra Phister&Philina i en forårs farve.
Stoffet kan jeg desværre ikke huske hvor jeg har købt, modellen er Robin fra Stof2000.

Ingen kommentarer: