mandag, februar 04, 2013

Tiltrængte bukser til pigerne, forår 2013

Lige pludselig har begge piger taget et ordentligt vokseryk, så en del bukser stumpede og måtte lægges væk. Så jeg har været fornuftig (meget) og brugt det stof jeg havde liggende, og syet bukser til dem. Der er flere på vej, men de skal lige syes sammen først.
 
 
Overalls fra Elsebeth Gynther til Isolde
Stoffet er fra S&S's efterårs kollektion, men jeg synes at det er så fint her til foråret.


Sømandsbukser til Isolde
Stoffet er fra Molo sengetøj
 

Jeg synes at det er lidt sødt at bruge stoffet på dem begge på forskellige måder.
Tullebukser (tegnet ud fra et par Molo bukse) til Isolde
Leggins til Vigga
Stoffet er fra S&S (og er iøvrigt lilla med mint farvede prikker)



Her også et par søstre bukser.
Igen Molo kopi bukser (de er så gode!) til Isolde
og et par Robin fra Stof2000 til Vigga.
Stoffet er igen fra S&S.

2 kommentarer:

Mor sagde ...

De blir så søde i søstertøj ;)

Unknown sagde ...

Åh hvor er de bare fine de bukser, Stine! Hvis du lægger mere væk, så må du gerne overveje at sælge det til os på et tidspunkt :-D Ejj altså hvor er det bare kært. Jeg er helt vild med dem alle sammen!