lørdag, januar 30, 2010

Lille make over

K og jeg er faktisk glad for den rædderlige røde stol, som jeg fik under graviditeten - skulle jo have noget ordentligt at sidde i når jeg skulle amme. Men som sagt, vi er blevet glad for den. Men nøj hvor er den ugly.
Efter en omrokering i stuen, synes vi at stolen blev endnu mere grim så jeg gav den en make over.
En lille uges tid senere - det tog sin tid at lave puden, skulle lige finde fidusen med samlingen i midten. Jeg er faktisk blevet rigtig glad for resultatet og ikke mindst puden, som er lavet i rester og liberty. Det er absolut vellykket - selv K sagde at puden er flot syet. Og det er vist hans måde at give en kompliment på, for da jeg spurgte om hans mening til farvevalget sagde han at den absolut ikke skulle være i stuen...

Ingen kommentarer: