lørdag, januar 02, 2010

Status over 2009 og 2010

Jeg havde ingen nytårsforsæt, for ville ikke kunne holde dem, men nogle mål.
Skal lige se hvordan det er gået...

Mål for 2009

- skal sy mindst et beklædningsstykke om månedet, dvs. december 2009 skal jeg have syet mindst 12 stykker beklædningsdele. Jeg har fået en lækker overlocker af K i julegave, så mine kreationer bliver mere gennemførte og lækre.
Det har jeg helt sikkert opfyldt, altså tror ikke jeg fik syet noget i oktober og november, men jeg syet langt mere end 12 stykker beklædning.

- få styr på økonomien, så vi kan have råd til en billig bil. Det er vist ingen hemmelighed at jeg har det svært ved at bo ude på landet uden bil, K er efterhånden også lidt træt af at skulle hente mig på stationen, fordi jeg ikke kan komme med bussen helt hjem om aftenen/natten.
Desværre, ingen bil i 2009, men vi har en, den skal lige synes. Økonomien står stille, vi mangler stadig penge af en vis person. Tinglyset er skyld i at vores økonomi endnu ikke er stabil.

- spise 1 stykke frugt/grønt om dagen. Man skal starte i det små. Vi har en rest mango og melon fra gårsdagens dessert, det må udgøre for dagens frugt.
Glem det. Total fiasko efter jeg blev gravid var det kun sager med sukker som hittede.

- så på Ks vegne, at blive færdig med anneksen i haven, så vi kan få plads i stuen til en stue. Men det kommer meget an på arbejdsmængden, samt indtjeningen på året.
Halvdelen af fundamentet er lavet. That is it....

*************************************************************

Mine mål i 2010

- At jeg stadig får syet mindst 1 beklædningsdel om månedet. Skal nok lige sparkes i røven, for jeg vil gerne og har også ideer i hovedet, men der kan nemt gå lang tid før jeg er færdig, for har jo Vigga.

- At vi får synet bilen så den er kørende.

- At jeg får skiftet bank, no more Roskilde Bank!

- At jeg som minimum kommer ned på min startvægt fra før jeg blev gravid. Dette skal helst ske inden Vigga fylder 1 år, altså 22. september 2010.

- At jeg finder min motivation til at begynde på studiet til september.

Ingen kommentarer: