mandag, maj 21, 2012

Det der løbe-noget er slet ikke så tosset endda

Jeg startede mandag i sidste uge (14. maj) efter næsten 11 måneders pause, og det lykkes mig at løbe hver 2. dag, og de sidste 2 gange har jeg kunne løbe knap 20 minutter uden pause, næsten 2,5 km.
Det er lidt langsomt, men bare det at jeg er gået i gang og det kører fint er en bedrift i sig selv. Jeg vil næsten vove at påstå at jeg er lidt glad for det, tror nok at jeg inderst inde har savnet det en smule.
Min løb-O-meter i højre side er opdateret og vil blive det løbende.

Og det er også gået rigtig godt med at "droppe" søde sager i hverdagene, jeg har spist eet stykke bolche om aftenen, fordi jeg var ved at gå helt sukkerkold. Om dagen har jeg spist kanel knækbrød, når jeg var sukkertrængende. Håber at denne uge bliver lige så god.

1 kommentar:

Mor sagde ...

Du er så sej Stine og jeg er virkelig stolt af dig ;) Meget tidligt ude i forhold til ekstraMini stadig er meget lille .....