mandag, maj 28, 2012

Udfordring næsten klaret - sommertop

Jeg nåede ikke at blive færdig søndag aften, selve toppen er super nem. Men jeg synes ikke at pasformen var optimal, så jeg lavede nogle mindre justeringer efterfølgende.

Jeg har lavet toppen kortere og læg hele vejen ned i ryggen (ellers blev den alt for bred og uformelig).
Er ganske tilfreds med resultatet, den vil være rigtig fin til jeans og en cardigan.

Jeg har mod på at lave en til, har nemlig set noget let og tyndt polyester med creme bund og små sorte sløjfer i stof&stil (kan ikke finde det på hjemmeside), det vil være het perfekt dertil.

2 kommentarer:

lotte sagde ...

hvor er den blevet fin og sikke en fed udfordring, for det er så svært at sætte saksen i det man har kært :)

Mor sagde ...

Den er blevet rigtig fin. Flot med de læg i ryggen- så skal det bare blive varmt igen :D